2011 m. balandžio 9 d.

Naminiai ledai su uogomis



Nemėgstu dėti čia labai vienodus receptus, nes tai man asocijuojasi su rašymu tik tam kad rašyti. Todėl pirmiausia mėginau tik papildyti įrašą apie vanilinius ledus, bet po bandymo ir taip ir kitaip ten kažką modifikuoti supratau, kad reikia atskiro.

Tai gi sykį turėjau kelis šaukštus užsilikusios juodųjų serbentų uogienės. Nebežinojau kur man ją dėti, pasidaviau retiems eksperimentams. Rezultatas papirko ne tik savo skoniu, bet ir spalva.

Ledų pagrindui naudoju vanilinių ledų receptą (ž. desertuose), su šiokiom tokiom korekcijom. Litras grietinėlės yra maksimali riba mano aparatui, tad darant kažką įvairesnio naudoju 500ml liesos ir nepilną indelį (tikriausiai apie kokius 200ml) riebios - kad per riebu nebūtų, bent jau mano gomuriui. 3 pilnus kiaušinius, papildomai trynių ar tik vien trynių nededu, nes kitaip sunkiau permušti geltoną spalvą. Uogas įmaišau kartu su grietinėle. Jei dedu šviežias uogas ar šaldytas, cukraus kiekio nekeičiu, bet jei uogienę tai kiek mažiau - iš akies - uogienės ir juk skirtingos, plius ir kiekiai skirtingi, tad negaliu pasakyti visom tiek ir ne kitiek.

Uogas (ar vaisius) geriau sutrinti. Sykį patyriau fiasko su šviežiomis trešnėmis. Jos visos sušąlo į ledą! Tokiais momentais nesuprantu, ir už ką man davė chemijos diplomą???

Uogienės neskupavoju, bet mažiem stebuklam daug nereikia. Jei noriu spalvos, žiūriu, intesyvumą, jei nepakanka dedu uogų daugiau.

Skanaus!

P.S. Pastebėjau, kad nemažai kas turi problemų su savo turimais šaukštais ledams arba kokį jį išsirinkti. Plastmasiniai ir ploni - mažai iš jų naudos, kitaip - pinigai į balą. Nepagailėkite pinigėlių tvirtam metaliniam. Nereikia nei man jo šiltu vandeniu šlapinti nei dar kažką daryti, kad gaučiau gražius bumbulus :-)

1 komentaras:

Birutė rašė...

Vien nuo vaizdo jau seilės tysta, o kai bandai įsivaizduoti skonį net šiurpuliukai perbėga...