2009 m. rugpjūčio 29 d.

Naminė Latte kava

Tai paprasta, bet tikrai ne kiekvienas žino, kaip galima pasidaryti skanią ir net skanesnę kavytę namuose nei kai kuriose kavinėse. Be tokios kavos neprasideda mano rytas :-)

Tam reikia:
geros kavos, nepagailėkite bent keliolikos litų už pakutį
pienuko
moka express kavinuko (galima rasti kone kiekvienoje specializuotoje indų parduotuvėje)
specialaus puodelio pienukui plakti (galima rasti parduotuvėje Contacto)
arba specialaus pieno plakiklio (galima rasti parduotuvėse Žana ir Contacto)


Na, aš darausi paprastai didelį puodą latte, tad man reikia dvigubos espresso (~60ml ar net ~80ml) ir apie 3/4 puodelio (~180ml) pienuko, o tai būtų trečdalis puodelio, kuriame kaitinu ir plaku pieną.



Tai gi, išsiverdu espresso kavytės ir mikrobangėje (ar ant viryklės) įkaitinu pienuką beveik iki virimo, su mano turima mikrobange tai užtrunka 1min 45s. Karštą pienuką plaku apie minutę ir staigiu judesiu supilu į kavytę.

Labai skanus rytas :-)
P.S. Seniau naudojau mini mikseriuką pienui plakti iki kol jis sugedo. Dabar naudoju specialų puodelį. Galiu pasakyti, kad pastarasis man labiau patinka.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Pabandyk atvirksciai, t.y. kava pilti i piena, taip puta liks nesubliuskus ;)

Vita rašė...

Na.. kad ji ir taip lieka nesubliuskus, jei gerai isplaku.... :-) o siaip pati pieno puta maziau susimaiso su kava, kai puodeli su kava paverciu kiek i sona

Andzelika rašė...

Dekui už Latte, labai skani:)